Polish (Poland)Čeština (Česká republika)Slovenčina (Slovenská republika)Deutsch (DE-CH-AT)English (United Kingdom)
logo-kapatex
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Domů

Konec ručníků v Čechách aneb jak „utopit“ kvalitní výrobek

konec-rucniku-v-cechach

Cena, cena a zase cena zaznívá z úst nákupčích nejrůznějších  řetězců a ozvěnou pak ve výběrových řízeních na dodavatele 3D reklamních předmětů. Ptáte se po kvalitě? Samozřejmě - ta je podmínkou! Chceme přeci tu nejnižší cenu za rozumný výrobek. Výsledek „sklízíme" na pultech prodejních regálů.

Vezměte si kupříkladu klasický ručník do koupelny. Kam si půjdete takovou obyčejnou věc koupit? Prodejny bytového textilu téměř vymizely a vám nezbude než navštívit nejbližší super/hypermarket. Výrobci bohužel nejsou povinni deklarovat podrobný popis výrobku, tak jak je to zvykem u jiných komodit. To, co si vkládáme do nákupního košíku je nejnižší třída froté výrobků. Kdo by se divil, je to přeci levné! Nemusíte kupovat - ale kde jinde? Kam mohu jít a koupit si příjemný, savý, hezký ručník do své koupelny? Tak se podařilo za několik posledních let vytlačit kvalitu, nízkou cenou a masovostí.

Moderní předměty útočí

Nabídka 3D reklamních předmětů se za posledních několik let hodně změnila. Zásadním trendem je rozšiřování sortimentu o položky sportovního charakteru nebo předměty založené na nových technologiích. Osobně jsem zvědavý, která firma jako první začne rozdávat mobilní telefon jako reklamní předmět!

  • Hi-nosiče s reklamním sdělením  (CD, MP3, DVD playery, Flash paměti, ...)
  • Doplňky k Hi-přemětům (stojánky, držáky, šňůrky, kapsičky, taštičky ...)
  • Pískající, blikající klíčenky, hračky, napodobeniny čehosi
  • Elektronické hry v nejbizardnějších provedeních a obalech
  • Doplňky a pomůcky k PC nebo notebookům

... ale také

  • outdoor předměty (batohy, bundy, batůžky, nože, baterky, nádobí, nářadí...)
  • Společenské hry a sportovní náčiní

 

Často mi připadá, že zadavatel reklamy má především zájem získat dotyčný předmět pro sebe a své známé, aniž by si položil otázku: „CO TO PŘINESE PRO FIRMU?".

Úskalí a výhody textilní reklamy

konec-rucniku-v-cechach-2Pro většinu z nás je 3D předmět příležitost jak zvětšit reklamní plochu a co možná nejvíce šířit firemní sdělení. Otázkou zůstává, kam se zaměřuji nebo lépe řečeno, kam má sdělení proniknou. Následující rozdělení je chápáno z pohledu konečného místa spotřeby reklamy, tedy ne toho, kdo předmět získává.

  1. Stavba: levná basebalová čepice s velkým logem
  2. Chalupa: levné tričko s reklamním sdělením na zádech či přes celou hruď
  3. Rekreační sport, restaurace: standardní polokošile s logem na srdci
  4. Dovolená, fitness: velká osuška s vetkávaným logem
  5. Ulice: deštník s logem
  6. Domácnost, firma: ručník s výšivkou
  7. Přátelé, známí: taška, batoh

Záměrně jsou z rozdělení vyřazeny dárky drahé, speciální nebo značkové. Uvedený seznam obsahuje 80% objemu všech textilní dárků (odhad - pozn.autora).

 

Nejtvrdším oříškem reklamního oblečení je volba správné velikosti. Pokud chci použít oblečení jako dárek, musím znát svého zákazníka. Další důležitou otázkou je barevnost, která se mění a kombinuje snad se všemi možnými vlivy, místem použití a zamýšleným efektem.

Hlavní přednosti froté dárků

konec-rucniku-v-cechach-3

  • Dárek, který získává osobní sympatie a přátelství
  • Dárek, který jednou zaplatíte a dlouhodobě používáte
  • Dárek, na který se nezapomíná
  • Dárek, který úspěšně podporuje Vaši komunikaci
  • Dárek, který projevuje Vaši náklonnost
  • Dárek, ušitý na míru
  • Dárek, který přechází do vlastnictví klienta
  • Dárek, kterého se můžete dotknout
  • Dárek, který upevňuje osobní kontakty
  • Dárek, který vyvolává radost a poděkování

 

Výhodou froté je to, že se jedná o předměty denní spotřeby - ponožky, potítka, čelenky, přehozy do sauny, dětské bryndáky nebo deky, žínky, župany všech střihů, utěrky, ručníky na obličej, na vlasy, koupelnové předložky a ručníky spolu s osuškami.

Jak zvítězit ve výběrovém řízení

konec-rucniku-v-cechach-1Cenou? Cena až na prvním místě! Srovnávají se ve výběrovém řízení vždy stejné výrobky? Posuzovat dárek a hodnotit svého partnera bude až konečný zákazník - tedy pozor na cenu!

Termínem dodání? Samozřejmě, že je nutné dodržet konečný termín dodání! Ale je schopen dodavatel garantovat termín dodání například pod sankcí?

Nabízenými službami? Můžeme mít v poptávce objednaný způsob dopravy, ošetřeno zadání výšivky a balení každého kusu. A zbylé drobnosti? Ne každý vozí zboží v označených krabicích nebo je schopný dodávat na paletách. Někdy je zase naopak problém 2. patro nebo popis každého kusu.

Stabilitou? Při výběrovém řízení může být každému jedno, zda tu bude dodavatel po splnění dodávky nebo ne. Změna v přístupu může nastat v okamžiku, kdy se bude zakázka opakovat nebo doplňovat. Takže i to je k zamyšlení!

Má klasický ručník ve 21. století šanci?

Určitě má! A nejen proto, že ručníky se nevyhazují.J

 

eshop ktx


Přístup do skladu



facebook-logogoogle_logo_2


Kontakt

volejte:
+420 274 772 204 
+420 274 784 527 
+420 283 934 289

pište:
info@kapatex.cz

zeptejte se